CLOUD NINE SALON POLICY

Wil je jouw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten. Onze hairstylisten zijn zelfstandig ondernemers en daarom hebben late annuleringen en ‘no-shows’ een grote impact op ons inkomen, aangezien het lastig is de tijd die voor jouw behandeling is gereserveerd op korte termijn opnieuw te vullen. Om deze reden wordt er ongeacht de reden van annulering een late annuleringstoeslag in rekening gebracht bij je volgende afspraak als je ons niet tijdig inlicht.

**De late annuleringstoeslag of no show toeslag die wij hanteren bedraagt 50% van de geboekte behandeling**.

Als je om welke reden dan ook verwacht te laat te komen voor je afspraak, bel ons dan alsjeblieft zo snel mogelijk. We proberen de juiste hoeveelheid tijd in te plannen voor elke behandeling en te laat komen schopt de planning voor de rest van de dag vaak in de war. Houd er rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat je behandeling door kan gaan als je te laat bent. Als je 10 minuten of meer te laat bent, kan het nodig zijn je afspraak te verzetten naar een andere dag en kunnen hier kosten voor in rekening worden gebracht (zie late annuleringstoeslag hierboven).

Als je na je behandeling onverhoopt niet helemaal tevreden bent met je haar, vragen we je binnen 14 dagen contact op te nemen met de salon of onze klantenservice. We plannen dan een nieuwe afspraak voor je in, om de behandeling deels of volledig opnieuw uit te voeren. We geven geen geld terug, aangezien dit het probleem niet verhelpt. Neem je na 14 dagen contact op, dan gelden de gebruikelijke tarieven weer. Als je zelf hebt geprobeerd jouw haircut of haarkleur aan te passen of hiervoor een derde partij hebt ingeschakeld, is deze garantie niet langer van toepassing.

We verzoeken je vriendelijk ons bij het maken van een afspraak in te lichten als je extra lang of dik haar hebt, omdat we dan mogelijk extra tijd moeten inplannen om je de gewenste look te geven. Houd er rekening mee dat er mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht als er meer product wordt gebruikt. Je haarstylist zal je voorafgaand aan je behandeling op de hoogte brengen van eventuele extra kosten.

Late cancelations: Nails (duration less than 1hour) : 15 euro Nails (duration more than 1hour) :30 euro
No show same policy as the hair appointments
We offer a one-week guarantee on your nails, which covers chipping, breaking, or issues with undried gel color within the first week. However, this guarantee does not cover: – Peeling or picking at your nails – Accidental impact or self-inflicted damage If you’re not completely satisfied with the shape or overall result of your nails, please let us know while you’re still at the salon. We’re happy to make any adjustments at that time. 
Please note, after your appointment or beyond the 1-week guarantee period, we are unable to offer free adjustments or repairs. 
To ensure we provide you with the best service, please be sure to select the appropriate options when booking your appointment. This includes choosing services for nail designs or nail repairs (such as broken nails). Unfortunately, if these services are not selected at the time of booking, we will not be able to accommodate them during your scheduled appointment. 
Please note, after your appointment or beyond the 1-week guarantee period, we are unable to offer free adjustments or repairs. 
For the health and safety of all clients, we are unable to provide nail services if you have any fungal infections, diseases, or visible health concerns affecting your nails. If you are experiencing any issues, we recommend seeking treatment from a medical professional before booking your appointment.
nl_NL