CLOUD NINE SALON POLICY

Wil je jouw afspraak wijzigen of annuleren? Laat dit ons dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten. Onze hairstylisten zijn zelfstandig ondernemers en daarom hebben late annuleringen en ‘no-shows’ een grote impact op ons inkomen, aangezien het lastig is de tijd die voor jouw behandeling is gereserveerd op korte termijn opnieuw te vullen. Om deze reden wordt er een late annuleringstoeslag in rekening gebracht bij je volgende afspraak als je ons niet tijdig inlicht.

LATE ANNULERINGSTOESLAG:
– Knippen en/of treatment (duur korter dan 1 uur): € 15,-
– Kleurbehandeling (duur 1 tot 2 uur): € 30,-
– Kleurbehandeling (duur 2 uur of langer): € 45,-

 

 

 

We kindly ask that if you wish to change or cancel your appointment to let us know no later than 24 hours’ in advance. We are self-employed so ‘no-shows’ and late cancellations have a big impact on our personal income, as the time reserved for your service is difficult to fill. For this reason, if 24 hours’ notice is not given, you will be charged a late cancellation fee at your next appointment.

LATE CANCELLATION FEE:
– Cut and/or treatment (under 1 hour booking): €15,-
– Colour (1-2 hour booking): €30,-
– Colour (2 hours or longer booking) €45,-

Als je niet komt opdagen voor je behandeling, zijn we genoodzaakt een late annuleringstoeslag in rekening te brengen bij je volgende afspraak. Mis je drie afspraken zonder kennisgeving, dan kunnen we helaas geen toekomstige afspraken voor je inplannen.

 


In the event you do not show up to your appointment, you will be charged a late cancellation fee at your next appointment. If you miss three appointments without notification, we will unfortunately be unable to schedule future appointments for you.

Als je om welke reden dan ook verwacht te laat te komen voor je afspraak, bel ons dan alsjeblieft zo snel mogelijk. We proberen de juiste hoeveelheid tijd in te plannen voor elke behandeling en te laat komen schopt de planning voor de rest van de dag vaak in de war. Houd er rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat je behandeling door kan gaan als je te laat bent. Als je 10 minuten of meer te laat bent, kan het nodig zijn je afspraak te verzetten naar een andere dag en kunnen hier kosten voor in rekening worden gebracht (zie late annuleringstoeslag hierboven).

 


If for any reason you are running late to your appointment please call us to let us know as soon as possible. We try to schedule the right amount of time for each service and late arrivals often disrupt every other appointment scheduled that day. Please be aware in the unfortunate event you are late, we cannot guarantee that your appointment can go ahead. Lateness of 10 minutes or more may require rescheduling your appointment to another day and a fee may be charged (see late cancellation fee).

Als je na je behandeling onverhoopt niet helemaal tevreden bent met je haar, vragen we je binnen 14 dagen contact op te nemen met de salon of onze klantenservice. We plannen dan een nieuwe afspraak voor je in, om de behandeling deels of volledig opnieuw uit te voeren. We geven geen geld terug, aangezien dit het probleem niet verhelpt. Neem je na 14 dagen contact op, dan gelden de gebruikelijke tarieven weer. Als je zelf hebt geprobeerd jouw haircut of haarkleur aan te passen of hiervoor een derde partij hebt ingeschakeld, is deze garantie niet langer van toepassing.

 


If after your appointment you are not totally satisfied with your hair, we ask you to please contact the salon or our customer services within 14 days of your appointment. We will plan a new appointment to amend or re-do the treatment. We do not give refunds as that does not solve the issue. If you return after the 14 days, normal charges will apply. If you have altered or attempted to alter a hair colour or cut yourself, or with a third party, this guarantee no longer applies.

We verzoeken je vriendelijk ons bij het maken van een afspraak in te lichten als je extra lang of dik haar hebt, omdat we dan mogelijk extra tijd moeten inplannen om je de gewenste look te geven. Houd er rekening mee dat er mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht als er meer product wordt gebruikt. Je haarstylist zal je voorafgaand aan je behandeling op de hoogte brengen van eventuele extra kosten.

 


We kindly ask that you let us know at the time of booking your appointment if you have extra-long hair or thick hair, as we may need to book extra time on to your appointment to achieve your desired look. Please be aware that there may be an extra charge for long/thick hair if extra product is used. Your hairdresser will communicate exactly how much this will be before starting your treatment.

nl_NL